tisdag 31 maj 2011

X- ray, Ystad, Zumba nä, dom struntar vi i. NU ÄR DET SNART KLÄMDAG

Tyvärr hittade inga äppelsorter på X, Y, Z  det är ganska sparsamt med ord på dessa bokstäver också. så det blir ett ord/bokstav.
X-ray - Röntgen på engelska.
Ystad - Gick på gymnasiet i Ystad, nu går mina barn på samma skola. Ystad är en mysig stad, där kan jag tänka mig att bo nån gång.
Zumba - På lördag är det zumbans dag, jag har blivit ombedd av bröstcancerföreningen i östra skåne Viktoria att vara på plats i Tivoliparken i Kristianstad och dela ut information om föreningen. Tar Lisbet med mig, det ska bli riktigt kul.
Undersök dina bröst, det är snart klämdag.
På tisdag ska jag på mammografi, laddar redan nu.

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Det var en bra bild, den lånar jag om jag får :)

Vilka jobbiga bokstäver, får nog fundera redan nu på ord... Ses på lördag! Kram!

Carin sa...

Låna du, Har själv lånat den. Ska bli skönt när bokstavs- inläggen är slut, inte så kul i långa loppet.