söndag 15 maj 2011

Fumlig, Fixare, Fattig & Filippa

Fumlig - Har väl alltid varit lite fumlig men efter cellgifterna är finmotoriken vissa dagar riktigt usel
Fixare - Tycker om att fixa och styra upp saker på gott och ont, vill ha koll.
Fattig -  Det blir man definitivt när man går sjukskriven länge

Dagens äpple: Filippa
Jobbat inatt, det fungerar bra känns inte som jag varit borta så länge ändå. Men jag märker att jag är tröttare dagen efter jobb, tider att passa, rutiner som ska kommas ihåg osv. är nog lite orolig (omedvetet) nu i början.
Har faktiskt inte orkat ta itu med nåt vettigt på hela dagen, en konstig trötthet som man inte orkar göra nåt åt. Men jag vet att det kommer bättre dagar, så jag tillåter mig att ha sådana här dagar också.
Jo, nåt vettigt har jag gjort, kört till Katta och fikat i eftermiddag.


Inga kommentarer: