onsdag 25 maj 2011

Bilder på mig

20 juni 2010, 12 dgr efter operationen . Onslunda IF:s loppmarknad
1 augusti 2010, dagen innan 1:a cellgiftskuren

23 augusti 2010, precis hämtat ut min peruk, innan cellgiftskur nr:2








25 september 2010, U-lags match mot Blentarp
mitt i mellan behandling 3 & 4





2 oktober 2010, A-lagsmatch mot Wollsjö. Seriesegrare div 5 SÖ 2010
2 dagar före min 4:e behandling den 1:a "taxen"







27 december 2010 kaffekalas hos min mamma, nästan halvvägs i strålningsbehandlingen.











12 februari 2011. armen börjar bli svullen








19 februari 2011, vi har hämtat lilla Kajsa på polisens hundstall











17 mars 2010, avslutning på Lydiagården.









Lisbet och jag var i Ystads Allehanda den 3 maj 2011, där vi berättar om vår cancerresa och om rehabiliteringen på Lydiagården

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilken resa.. måste ändå vara skönt att kunna summera nu och börja med ev rekonstruktioner och bygga upp saker igen.

Jag kan inte ens föreställa mig allt som finns runt och bakom dina bilder, men jag hoppas att du kan summera allting och gå vidare ..

Kram
Karin

Tina sa...

Tack för att du vill visa dina bilder under din behandlingsperiod/resa. Ser att du har fått tillbaks ditt hår. Fint!!! Det var riktigt svullna händer det där...hoppas det har släppt på dig nu.
kram Tina