onsdag 4 maj 2011

Är "dabbenosad"

Tog en tur till Kivik imorse och åt frukost med gänget, nu är det precis innan äppelträden blommar. På solsidan och i lä blommar dom redan, så vackert så man blir helt betagen. Där stod trädfällning på schemat så nu har jag sett hur man "plockar" ner en stor björk bit för bit.
Då damp den ner i postlådan, kallelsen till mammografin. Tiden jag fick var den enda dagen på hela 2011 när jag inte kan..... min äldsta dotters studentdag 10 juni.
Posten kom 12:05 och telefontiden är 10-12, så nu måste jag komma ihåg att boka om tiden. Hade varit skönast     att kunna lägga in tiden i mobilen, glömma bort den och få en påminnelse 2 timmar innan. nu får jag lägga in påminnelse till imorgon när jag ska omboka tiden. :(
Snuvan hänger i så tandläkarbesöket på fredag är ombokat till 14 juni.
Imorgon ska jag hämta Kreta damerna på Sturup, kort matintag och sen match på kvällen.

Inga kommentarer: