torsdag 14 april 2011

våren är på gång - Härligt!!!

Har varit på information från nya bossen idag samt föreläsning med Lars Mullback idag , han är en färgstark person som väcker många tankar. helt klart förmiddagens behållning.
Körde vidare till Kivik i eftermiddag och hade med mig en smarrig tårta. Uppe på berget åkte sekatören fram och jag hjälpte Sara litegrann med träden, caroline höll på med trädfällning vid parkeringen men finliret börjar efter påsk, då ska jag köra och hälsa på igen. Fick mitt eget sekatörkit  i present från gänget där. :)
Vi har tagit bort tamponaden på Kajsa idag, hon har 7 stygn som ska tas bort den 26:e, hon är fortfarande väldigt "låg" och flyttar inte sig många meter i onödan. 
Har använt strumpan hela dagen, mycket behagligare med fingerhandsken än den andra. Så detta blir säkert bra, behöver vänja mig lite bara och testa gränser.
Tycker att värmevallningarna blir mer och mer intensiva, sover i stort sett utan täcke. Vaknar 5-6 ggr/natt men som tur är somnar jag snabbt om igen. Ska ta Tamoxifen i 1-2 år för att sen byta till Femar, som också har sina biverkningar. 

Inga kommentarer: