onsdag 20 april 2011

Nu e ja "trett o svitt"

När jag deppar ihop behöver jag frigöra endorfiner för att komma igång igen. Steg upp redan klockan 7 och gick en sväng med Kajsa, träning på rehab under förmiddagen.
Städat ur den gamla bilen som blev underkänd på besiktningen eftersom vi ska sälja den, får väl någon krona för den. Ska lägga ut den på Blocket senare idag eller i morgon.
Klippte gräset för 1:a gången i år, det gick helt okej knuffade på med vänster armen och magen när jag blev trött i höger armen.Om jag tagit i för mycket lär det visa sig. Vill så gärna själv kunna ALLT jag kunde göra innan.
En "Lydiasyster" ringde mig idag, när vi var på Lydiagården berättade jag för henne om en försäkring jag har via mitt fackförbund som betalar ut ersättning vid " vissa diagnoser", vi jobbar i samma branch och idag hade hon fått besked att hon hade rätt till ersättning. Snacka om att påskharen kom med påskägg, är så glad för hennes skull  :)
Mår mycket bättre idag än igår, tack till er som peppat mig.

Inga kommentarer: