torsdag 7 april 2011

Det rullar på

Jag är stolt över mig själv, igår hade jag kompressionsstrumpan på 08:00-23:00 det funkar bättre och bättre för varje dag.
 Kajsa var med på besök hos svärmor, hon gjorde ett visitkort på sovrumsmattan men trots detta så har Kajsa lindat henne runt sin tass.
Idag var jag och tränade på morgonen, det kändes helt okej.
Har varit på begravning idag, min mammas kusin. Hans  sambo/särbo dog för 4 månader sen. Cancer är en hemsk sjukdom, fy .....satt i kyrkan och tänkte på hur många det är i min nära släkt som haft/dött av cancer, det är skumt många flera av dem på min mammas sida. Det är olika sorters cancer så enligt onkologerna ska de inte ha något samband för dna-profilerna är  så specifika.
För att rensa skallen satte jag igång med taket i köket så nu är det målat, får se vad som händer i helgen kanske det blir lite färg på väggarna då.
Ska träffa försäkringskassan tillsammans med min chef imorgon, vi ska planera inför min återgång till jobb.
Efter det bär det av till Sjöbo för en träff med Lisbet, vi ska träffas på fiket på Västergatan tillsammans med en fotograf från Astas Yllehanda.

Inga kommentarer: