tisdag 5 april 2011

Kristianstad igår, Kristianstad idag

Kursen "Lära sig leva med cancer" igår var okej, vi var 10 av 14 anmälda som dök upp. Upplägget är 8 tillfälle med olika föreläsningar, igår var det en doktor som pratade allmänt om människokroppen. Samåkte från Degeberga och sparar några kronor. I morse skulle jag till rehabhuset men mådde lite kymigt så det blev avbokat har varit trött hela dagen så det blir nog tidigt i säng.
Trots min trötthet åkte jag med bussen till Kristianstad och hämtade dotterns mobil som varit på reparation. Besökte Indiskan och köpte två klänningar, samma modell som min aprikosfärgade. Blev 1 blå & 1 grön, skulle vilja ha en plommonfärgad & kittfärgad  också men den fanns inte i min storlek. Får besöka en annan butik snart istället. Sen blev det bussresa hem igen, jag slumrade både på vägen upp och ner. Nu händer nog inte så mycket orkar inte måla ikväll i allafall.

Inga kommentarer: