fredag 22 april 2011

Nu har det snart gått 1 år, 3 maj är en dag jag minns men ingen dag jag firar.

Jag har inte varit och tittat på konst idag, däremot på loppis i Hedeberga. En av effekterna av konstrundan är att det kommer upp LOPPIS-skyltar lite varstans. Köpte en stor porslinsbringare och fick Höganäskrus på köpet, helt klart fynd.
Satte ner svärmors husvagn igår, imorgon ska vi köra ner golvet, får hjälp med sektionerna så jag ska "bara" dirigera.
Under maj månad har jag vissa datum som bränt sig fast i mitt minne, inga positiva datum. Det hände vansinnigt mycket under maj 2010 och mitt i allt detta ville herr Cancer hälsa på och min cancerresa blev verklig för mig.


Nästa vecka är det dags att börja jobba 25% igen efter nästan 11 månaders sjukskrivning, börjar med 1natt/vecka i 4 veckor. 23 maj ökar jag till 50% för att börja jobba fullt på min natttjänst från 20 juni. Den 18 juli ska jag om det går planenligt vara helt friskskriven.

Inga kommentarer: