tisdag 19 april 2011

bottenkänning

Ikväll så grät jag för 1:a  gången på länge, blev plötsligt så rädd för att bli sjuk igen...
Vad var det som triggade igång dom jobbiga tankarna?? Idag passerade vi ingången till mammografin på MAS¨å kan det vara så?? jag har ju aldrig ens varit där, kan det vara att jag såg skylten UNILAB - MAMMOGRAFI?? Eller var det sjukhus miljön?? Eller var det artikeln om att Grete Waitz förlorat sin kamp mot herr Cancer?? Någonting var det  Blev irriterad på familjen utan att veta varför, men efter stund för mig själv ikväll förstod jag vad det var, jag är ju lite trög efter cellgifterna ;)  . Nåväl, nu har jag haft bottenkänning igen så nu bär det av uppåt.

5 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Usch så jobbigt, hoppas du känner dig bättre idag, KRAMAR från Lisbet

sa...

Ja, usch vad jobbigt när det där kommer! Antar att det är sånt man får leva med vare sig man vill eller inte. Uppåt igen!! kram

Carin sa...

Idag känns det bättre men inte helt bra, ska göra positiva saker hela dagen för att komma ur känslan. Ska köpa mig en STOR, den allra största mjukglassen dom har i Tomelilla i eftermiddag. Sen blir det nog en lång meditationspromenad också.

caroline sa...

kom igen Carin! Du är bäst!

Felicitas sa...

Skickar så mycket positiv energi som jag bara kan!! <3