lördag 16 april 2011

Men Carin det var väl onödigt??

Ibland hittar jag artiklar som är intressanta och som berör just den sort´s bröstcancer som jag behandlas för, oftast händer ingenting men ibland sätter den igång mina tunga tankar så blev det igår. Men....Klart jag är bland de 88/100 som blir botade. Onödigt tänkande!!
Nu har jag tillbringat lördagen med att resonera med mig själv på ett positivt sätt samtidigt som jag rensat rabatter och sågat ner buskar.I morgon märker jag kanske om jag borde avstått från trädgårdsarbetet, det ända jag konstaterat än så länge är att någon annan får köra skottkärran åt mig.  Nu behöver vi ett släp så vi kan köra bort allt det jag klippt/sågat ner.
Det blir helt klart en kväll liggande raklång i soffan, först är det fortsättning på tvättberget.

Inga kommentarer: