lördag 4 juni 2011

Zumbans dag i Kristianstad



Här sitter Lisbet och jag i skuggan i Tivoliparken, Kristianstad. Vi blev ombedda av bröstcancerföreningen Victoria att vara på plats och dela ut lite brosyrer och informera om föreningen. Tycker själv det gick alldeles utmärkt. Härlig musik och en jäkla fart hela tiden. Kusin Lotta följde också med på vår lilla tripp.
Ikväll ska jag ut och gå " långa Hedebergarundan"  den är drygt 8 km lång och tog innan jag blev sjuk 76 min. får se vad jag gör den på idag. Tänkte jag ska testa mig lite innan besöket på CSK på tisdag.
Nu är jag tillbaka efter min runda - Är så sjukt nöjd med mig själv, gick rundan på 71 min. Nu blir det en snabb dusch sen ska jag gå en sväng till Kusin Vitamin.

1 kommentar:

Karin sa...

Vilken härlig dag det såg ut som i Kristianstad och ni fick ju en skön o skuggig plats !

Hoppas det gick bar med din långpromenad igår !