måndag 27 juni 2011

bland ogräset igen.

Idag har jag varit i Kivik och arbetstränat. Den nya parkeringen är inramad av Avenbokshäckar och där växer ogräs.Liksom det gör på många andra ställe på kiviks musteri.  Jag stannade i 3 timmar och tycker att det gick bra, men det var vansinnigt varmt i solen, eftersom jag ska akta mig för solen så hade jag en långärmad svart tröja på för att täcka de strålade partierna. Så imorgon startar jag tidigt innan solen står som högst på himmelen.Ser fram emot en ny dag bland ogräset, där kan tankarna flöda fritt.

2 kommentarer:

Karin sa...

Låter jättebra ! Hoppas du blir mindre "svitt" idag !

Kram

Tina sa...

Härligt att det gick bra. Hoppas nu att det fungerar för dig att jobba vidare... Solen har extremt stark uv-strålning idag.... skydda skydda skydda. kram Tina