torsdag 9 juni 2011

Är trööötttt, men försöker ladda......

Dom där 10000 stegen /dag sket sig direkt. Men nästa vecka så.....  Just nu är det mycket runt studentfirandet, och även om min svägerska gör nästan allt och jag bara flyter med så är jag dränerad på energi. Blommorna beställdes igår och presenterna till alla utom dottern är klara. Hon vet inte vad hon vill ha, och jag vet inte vad jag ska köpa. Men jag finner väl på något i 11:e timmen.
Jag var full av energi i början på veckan och får försöka hitta den igen innan morgondagen. Men tror att anspänningen på mammografin och röntgen och nu väntan på svar gör sitt till.
Yngsta dottern slutar skolan idag och då blir det jordgubbar och glass, en tradition vi startade med när töserna var små. Vissa år har vi fått hålla tillgodo med spanska jordgubbar som kostat guld, men i år kommer jordgubbarna från  Eriksgården utanför Sjöbo.

1 kommentar:

Lisbet Lindell sa...

Skickar lite extra energi till dig, ta inte ut dig för mycket, det blir bra ändå, samma hände mig när jag väntade på beskedet efter mammon... KRAMAR från Lisbet