torsdag 30 juni 2011

jobb, rehabträning, jobb, trädgårdsarbete, jobb

Jaha då har jag jobbat den ena av mina två nätter denna veckan. Tyckte i morse att min arm såg "ganska" normal ut och inte speciellt svullen. Men....... när jag skulle ta på strumpan efter morgonbestyren på jobbet så kunde jag inte dra på den.....amen HALLÅ!!!  det har inte hänt någon gång innan. Jag väntade till dagpersonalen kom och fick hjälp men det var inte helt lätt inte....så var det med den svullnaden, jag ser tydligen sämre också.Tur man jobbar med personliga assistenter, dom är vana att rycka in när det behövs.
Körde vidare till Rehabhuset och tränade i ca: 1 timme, kändes bra, tycker jag  var mindre stel i arm och bröstkorg.
Nu väntar några timmars arbetsträning i Kivik, vi ska rulla ut 250 kvm färdig gräsmatta idag.
Folk tycker jag ska vara nöjd om jag kommer tillbaka i jobb till 100% . Saken är ju den att mars-okt. har jag jobbat nästan 150% de senaste 3 åren, så jag är inte själv nöjd med 100%.
Efter Kiviksturen ska jag skicka familjen tvärs över vägen på fotboll, själv tänker jag hacka och kratta i min egen trädgård.
Kl 21 är det dags för ytterligare en natt arbete. Om jag sover ?? Ja, det gör jag på jobbet. Har en jourtjänst inom LSS.

1 kommentar:

Karin sa...

Jösses, blir trött bara att läsa allt du hinner med på en dag ! Hoppas du trivs med det och har kul också.

Ha en god natt !