torsdag 23 juni 2011

Glad igår, men ledsen ikväll.

Igår var en bra dag för mig, jag fick positiva besked och kan blicka framåt igen. Kvällen har jag tillbringat med 2 nära vänner som jag inte träffar så ofta men 1 gång varje sommar försöker vi göra något ihop. Åt och drack gott på en liten restaurang i Kivik. ser fram emot nästa träff redan.
När jag kom hem fick jag ett telefonsamtal som gjorde mig så ledsen och bedrövad. En ung kvinna i min närhet som borde ha 50-60 år kvar att leva kommer inte att få göra det..............................................
Är kluven i mina känslor , visst är jag glad och tacksam för att jag är cancerfri.....just nu, men Varför tar den här jävla sjukdomen livet av 25-åringar?? Varför??  


5 kommentarer:

Karin sa...

Det är förjävligt. Förstår att det är svårt att glädjas åt din egen situation när detta händer i din närhet.

Livet är inte särskilt rättvist..

Kram

Lisbet Lindell sa...

Livet är inte rättvist...

Kramar från Lisbet

Ida sa...

Det suger så jävla hårt, jag känner mig glad och upppåt och frisk, sen kommer den där jobbiga och kletiga äckliga känslan av att det är en alldeles för lurig sjkdom, ingen går säker, ingen :(

Kram!

Felicitas sa...

<3

Unknown sa...

Jag förstår så väl din känsla. Så himla kluvet.
Ta hand om dig och de dina.
Kram