torsdag 16 juni 2011

8 pissvåta badlakan i tvättkorgen är INTE okej.

Har tagit det ganska lugnt nu i början på veckan, igår städade jag, la in alla badhanddukar i skåpen. Tyckte det såg helt okej ut när jag körde till jobb 21:00 igår och tvättkorgen var tom.. Tösernas kompisgäng skulle tälta i trädgården dom blev väl ca:10 pers totalt. När jag kom hem imorse  08:00 låg det 8 pissvåta badlakan i tvättkorgen, hur klarar man det?? 8 st. LÅNAR MAN HANDDUKAR KAN MAN VÄL FÖR I HELVETE HÄNGA UPP DOM PÅ TORK EFTER SIG???  
Tydligen var det inte ens mina egna ungar som använt dom. 

BLIR SÅ JÄVLA SNE´´ NÄR MAN SKA BEHÖVA BLI IRRITERAD PÅ SJÄLVKLARHETER REDAN KL 8 PÅ MORGONEN, SNACKA OM NEGATIV ENERGI 



Det ÄR det tandläkarbesök idag, dom där 2 hålen ska väl lagas , isch har redan ont i magen. Gillar verkligen inte att gå till tandläkaren. Hade tandställning när jag gick i 3:an, tandläkaren jag gick till var en äldre tysk man - är övertygad om att han jobbat i koncentrationslägerna under kriget. Han var så jävla hårdhänt. När jag bodde i Norge gick jag inte till tandläkaren alls och när vi flyttade till Sverige igen dröjde det totalt 8 år från senaste tandläkarbesöket.
I morgon ska jag klippa mig, funderade en stund om jag skulle låta det bli längre men nä så länge det växer så ojämnt kommer jag att ha det kort.
Tänker mycket på läkarbesöket i nästa vecka och känner mig speedad, måtte jag få bra besked. Annars ser jag bara ett STORT SVART HÅL.........
Nu måste jag ut och leta positiva energier

2 kommentarer:

Karin sa...

Tonåringar.. SUCK !!

Tina sa...

Surt när sådant händer, jag blir lika ARG jag när det händer.
Ladda nu med massa "god" energi. Vi behöver allt vi kan få!!!
kram.