tisdag 22 februari 2011

Snöar vackert på Österlen idag.

Idag snöar det på Österlen vackert än så länge men det kan fort ändra sig. Vill inte ha julhelgens kaos tillbaka.
Har varit uppe tidigt för att gå på personalmöte, min chef ska kolla upp vilka riktlinjer som finns i kommunen huvida jag kan använda kompressionsstrumpan när jag jobbar. Man ska ju som det så vackert heter kunna upprätthålla fullgod handhygien. *antingen får jag ta av strumpan när jag kör och jobbar, *ha en strumpa som finns på jobbet och tvättas där eller *sjukskriva mig om jag måste ha den på mina natt-timmar. Sen måste jag ha en som tål att bli smutsig typ svart, när jag är i Kivik eller vid annat utejobb. (2 bajsbeige, 1 svart jobbestr. och 1 nattjobbestr. = Minimum 4 st.)
Har fått en stegräknare från Ida W i posten idag, Tack fina Ida  http://idawilson.blogspot.com/ , så nu ska jag bara få ändan ur vagnen och testa den.
Ringde och kollade på Lydiagården om remissen kommit som doktorn i Lund skulle skriva......Nej, det hade den inte. :(  Så då ringde jag upp kuratorn på CSK och hade ett trevligt samtal med honom, han skulle kolla upp det och återkommer senare.

2 kommentarer:

carin sa...

om ni vill kommentera, fyll i verifieringen. skiv ditt namn under namn/url. namn räcker.

Ida sa...

U R Welcome, hoppas den funkar :) Kram på dig!