tisdag 1 februari 2011

försöker tänka positivt

Igår var jag på träff med styrelse och nya medlemmar i bröstcancerföreningen i Kristianstad, dom informerade om verksamheten och vi utbytte erfarenheter och tankar, klockan blev 22 innan jag körde ner mot Österlen och Spjutstorp igen.
Inget nytt om min arm än, är fortfarande svullen och nu sticker det i den också. Som tur är har jag en tid på Rehab imorgon. Försöker att tänka positivt men ska jag vara ärlig så går det sådär. ömsar inte så mycket skinn just nu och det är ju bra.Det blir nog en tidig kväll, är helt slut.
Porten kommer att spolas vid återbesöket i Kristianstad och då bestämmer dom när den ska tas ut.
Har varit och hämtat färgprover till väggarna i köket det lutar åt en färg kallad creme fraiche, nästan vit.

1 kommentar:

Felicitas sa...

Skickar massa positiva energier, tankar och kärlek! <3