måndag 7 februari 2011

Inre sidoledbandet i mitt knä kasst, ja som det kan bli.

Efter min långpromenad igår hamnade jag naturligtvis här, framför datorn. Surfade in på 1177  och hittade bra information på deras temasidor (cancer), läste speciellt om hur det är/blir när behandlingarna är klara. http://www.1177.se/Tema/Cancer/  funderar på att skicka länken till min handläggare på försäkringskassan.

I morse kollade jag upp mitt knä på Rehabhuset och det visade sig att inre sidoledbandet är av, det var väl det enda som inte gick sönder när jag spelade fotboll då en gång för länge sen, typ 25 år sen. Blev fotbollsinvaliv efter knäskadorna -85,-86. fortsatte som ledare i föreningen. nästa vecka ska jag starta rehabträningen av knäet med hjälp av Kerstin på Rehabhuset.
I eftermiddag ska jag till CSK, känns inte så kul precis, är rätt deppigt faktiskt.

Inga kommentarer: