söndag 6 februari 2011

gått 7906 areobicsteg på 62 minuter

Idag kom jag mig ut på en runda utan att behöva övertala mig själv, det var näst intill vindstilla så det blev en längre runda idag, Spjutstorp - Onslunda - Spjutstorp 7,3 km http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=67563 Det är så härligt att gå, nu inser jag vad jag saknat det. Att få upp flåset är så härligt, att det knäpper i knäet och armen är svullen försöker jag tänka bort när jag går.
Hittade en sida där man kan registrera stegvänner och anordna stegtävling gratis, http://www.xtian.nu/viktsteg/index.asp de flesta sidor kostar ju en slant så om det är någon som vill hänga på skicka mig ett mail. så skickar jag en inbjudan: carin_lokken@hotmail.com
I morgon bitti ska jag tillbaka till sjukgymnasten, och då ska vi kolla upp mitt knä, på eftermiddagen är det CSK som gäller.
Resten av dagen blir det nog inte så mycket gjort mer än det som hör hus och hem till. Jo, jag har ju fått en utmaning från Carina och den ska jag ta tag i efter duschen.

Inga kommentarer: