lördag 26 februari 2011

Lydiagården v.11. YES!!

När jag vaknade igår mådde jag illa och var hängig, så jag intog sängen igen strax efter lunch. Detsamma gjorde yngsta dottern med trolig maginfluensa, hon hade feber också. Sov sen av och till hela eftermiddagen/kvällen/natten. Idag mår gubben skit så det är nog ett smittsamt virus vi drabbats av. BLÄÄÄ!!
I går ringde kuratorn från CSK, han hade skickat remissen till Lydiagården och även kollat så dom tagit emot den så v.11 åker jag dit på vårdavtal, ser framemot veckan och tror det kan bli ett lyft för mig. Avslut på behandlingarna och nystart innan jag börjar jobba. har bara hört positiva saker om Lydiagården
Min strumpa har fortfarande inte kommit, det är nu ca 14 dgr sen den blev beställd, hoppas verkligen att den kommer nu i veckan. Har haft ont i handen/armen nu några dagar men tror det har med infektionen i resten av kroppen att göra.
Min handläggare på Försäkringskassan ringde igår, han hade missat att jag var sjukskriven längre än 31/1, så därför hade han nu när han upptäckt sitt misstag satt in mer sjukpengar till mig.
Idag blir det nog ganska slappt, känner att väggarna i köket får vänta några dagar.
Lilla Kajsa återhämtar sig efter sin operation, hon äter mosad mat och uppblött torrfoder. Får pencillin och smärtstillande så hon sover mycket.

Inga kommentarer: