fredag 4 februari 2011

Positiva Matilda

Har haft ett snack med Försäkringskassan idag, efter 6 månaders sjukskrivning ska dom prova hur arbetsför jag är gentemot hela arbetsmarknaden. Men jag har ju tänkt komma tillbaka 100%  till mitt gamla jobb bara att det funkar inte just nu, hur tänker kassan där? Jag har ju haft intensiva behandlingar i 9 månader och måste få landa och läka innan jag lyfter igen. Nåväl, jag ska återkomma till min handläggare efter läkarbesöket på måndag.
För att ladda batterierna lite körde jag till min mamma och hälsade på, och där var min systerdotter och hennes lilla Matilda. Titta och njut!!
Detta är Matilda, hon ger mig positiv energi.
Körde vidare till en fd arbetskamrat som fick bc i februari 2010, hon ska på sin första mammografi sen operationen på måndag kl.16:00 och jag ska vara läkarbesök kl 15:30 . Så det blir samåkning och fika på måndag.



2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Hej!
Jag ska träffa en David Hansson men det står inget alls på kallelsen så jag ringde och frågade och fick besked på att det är porten som ska tas bort.
Hoppas du får ta bort din snabbt också. Du måste vara stark och klar mot dom att du inte kan börja jobba nu, vad tror dom?? Man blir matt.
Kramar från Lisbet

Linda sa...

Åh vilken goding hon är!!