onsdag 16 februari 2011

så jäkla kallt ute

Min ambition att ge mig ut och promenera har kommit på skam, det är ju så jäkla kallt ute. Inte minusgrader men blåsten gör mig tokig, att sen batterierna i min stegräknare slutat fungera igen efter en veckas användande gör inte saken bättre. ska skaffa mig en ny stegräknare när lönen kommer.
Idag är min hand riktigt fin, inte som vänster men man får vara glad för det lilla.
Vi har börjat måla taket i köket så det rör på sig på den fronten också, ska fortsätta under morgondagen.

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Ja jag vägrar gå ut, det är ju en pina bara att gå ut och hämta posten. Skönt att din hand inte är sämre iallafall, vi hoppas det blir bättre och bättre :)
Kram på dig!

Ida sa...

Jag har en stegräknare som jag knappt använt, praktiskt taget ny, den är din om du vill ha den! Kan skicka den till dig!

K Ida