torsdag 12 januari 2012

Vågar jag hoppas att det läker?? Ja, det ser så ut just nu.



Verkar som om blödningen gett med sig och ingen är gladare än jag. Fortsätter dock att undvika lyft och att sträcka mig i ytterläge. Om det nu inte blir fler bakslag så kommer jag att börja jobba 1 februari.




Sist jag var i Kristianstad gick jag inom Lindex och kollade på klänningar. Den här sorten var på rea för 179 kr, men jag hade bråttom till bussen och tänkte att jag kunde köpa dom i Ystad istället. Var inom där idag men där var dom inte på rea utan kostade 299 kr. Lite snål är jag så nu hoppas jag dom finns kvar på tisdag när jag ska tillbaks till CSK.

1 kommentar:

Love sa...

Åh, jag har också kollat på den klänningen, den är såå söt och väl egentligen inte riktigt min stil. Men vill ha, tyvärr har de den inte i rött på min lokala Lindexaffär så ska jag ha den blir det en tripp in till stora staden Göteborg :)