söndag 29 januari 2012

Snoken rinner

Efter 5 rejäla nysningar vaknade jag kl 8 i morse. Sedan dess har näsan varit som en öppen kran, så nu försöker jag kurera mig innan nästa veckas arbete. Börjar med natt mellan tis. & ons. sen ledig 2 nätter för att jobba 3 i helgen.
Tessa åkte hem till Borrby Tuvor idag, och "pappa" låg på knä utanför tåget när vi mötte upp resenärerna. Idag blev det inte någon långtur och det vet i sjutton om jag fixat det. Det är riktigt kallt och bistert ute.
Vi tycker det fungerat bra förutom att Kajsa varit livrädd, men hon har blivit modigare och modigare ju längre veckan gått.
Har inte använt mitt bröstband nu på några dagar, men det är bara att konstatera att jag behöver det fortfarande tyvärr. så nu får jag hoppas jag kan "trycka"  igen venen och få stopp på blödningen.
Nästa helg är det Öppet Hus på Lydiagården, hoppas riktigt många kommer dit och tittar på verksamheten. I morgon ska jag sätta upp lappar lite varstans i Tomelilla.
Ska skriva ett brev också denna veckan, nu funderar jag hur det ska formuleras för att kunna få ut mest möjligt av det. Måste väga orden på guldvåg. Om brevet tages positivt emot och ger resultat så lovar jag att dela med mig av innehållet. Men än så länge är det hemligt.

Inga kommentarer: