onsdag 11 januari 2012

lite upp och lite ner.

Jag ringde inte CSK igår, det ser stabilt ut idag och så länge det inte blir värre än så här orkar jag inte bry mig. Bläää!!  Har en läkartid på tisdag.
Har problem att somna pga värken i min "lymf-arm" inte så konstigt med värken för systemet har gått i 190 knyck ett tag nu. Men ska börja med värktabletterna på kvällen igen.
Ibland undrar jag och troligen är det så att jag aldrig någonsin kommer att känna mig 100% frisk igen, om inte annat sätter lymfödemet P för den känslan. Vissa dagar känner jag mig full av liv, oftast om jag kunnat vara igång fysiskt. Nu ska jag försöka vända min nedåt-gående spiral uppåt igen.
Har varit på utflykt med K idag det blev en baguette-fika, så nu får jag väl strama in och leva på havregrynsgröt ett tag. Nästa fika är inte planerad förrän på tisdag vid mitt besök på CSK. Vill komma igång med mina powerwalk-rundor också, förhoppningsvis blir det så när jag börjar jobba igen.
Ska ta tag i mitt liv i morgon eller åtminstone tvätten, och sen om väder och vind tillåter röja och städa upp lite lätta grejer runt huset.

1 kommentar:

sa...

kram!!
Om det är någon tröst, så är här en till som har det lite upp och lite ner, som blir varm åsså kall, varm åsså kall :)