söndag 22 januari 2012

Idag föddes "Ungtuttorna" sorry!!! "ungtuttarna"

Igår var det 1 år sen sista strålningen, jag kom på det idag. Ser det som ett friskhetstecken att jag inte hade koll på det igår.
Nu har jag bara 1 hål kvar som rinner, fast bara lite. BC-sidan ser okej ut men jag behåller tryckförbandet ett tag till.
Idag har jag träffat 7 andra kvinnor som i bröstcancer-sammanhang räknas som unga, då medelåldern vid diagnos är 65 år. Vi har bildat en grupp i BRO, Viktoria Östra Skåne och kallar oss "Ungtuttorna" nästa träff är på Widtskövle cafe i mars.
Vintern eller i allafall minusgraderna har kommit till Spjutstorp, hade gärna varit utan dom. Gillar sol och värme bättre.
Både igår och idag har jag gått "Norrevall"-rundan med Tessa, hon och jag är lagom trötta och Kajsa får lite ro att äta när Tessa är ute. Det går bättre och bättre men vi håller dem isär. Kajsa är jätterädd.

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

vad är tuttor? heter det inte tuttar ? hihihi...

Som vanligt en trevlig dag i ditt sällskap, nu får det snart bli en fika ändå ;)

KRAMAR!!

Carin sa...

Nä du Lisbet, så heter det kanske inte ?!?!