torsdag 5 januari 2012

Förmiddag på CSK, eftermiddag på Nova och kväll på Ystads lasarett

CSK, CSK, CSK låter som en hejaramsa men det är det inte. Var där idag igen, blev tappad på 50 ml blod i BC-tutten  och fick sedan en kortison spruta direkt där blödningen satt. Håller tummarna att det funkar. Min lilltutte ser bättre och bättre ut men den  vinner ju inget skönhetspris. Tror min doktor får gråa hår pga mig, läkningen går inte enligt hans planer och inte enligt mina heller.
Efter läkarbesöket fikade jag med ordföranden i BC-föreningen jag är med i , årets 1:a semla är uppäten.
Maken blev dålig i eftermiddags och befinner sig just nu på Ystads Lasarett, provtagning och röntgen är gjord, och nu får vi avvakta tills imorgon.
Ute har det regnat och blåst småspik i några dagar, men det är bättre än snö.

3 kommentarer:

Livet går vidare.... sa...

Nu får det väl snart vara slut på eländet, låt nu tutten läka för jössenamn och låt Tor-Erik bli bra och att det inte är något allvarligt...
Snacka om en historia son VARAT lääänge...
KRAMAR!!

Liselott sa...

Men så jobbigt!! :( Hoppas att det läker nu, fort! *kram*

Karin sa...

Önskar dig allt gott för det nya året, hoppas både du och maken läker ..