tisdag 3 januari 2012

Jaha.......

Jodå jag kom i säng sent som sören men kom mig upp i tid  till mötet i morse, har inte somnat i soffan idag vilket jag brukar göra, så det ser hoppfullt till natten.
Vädret idag har blivit blötare och blåsigare ju mer dagen har gått, men det kunde varit värre - det kunde varit snö, och då hade vi varit rejält innesnöade vid detta laget. Nä tacka vet jag en grön vinter.
Mina resor till CSK är en följetong blir en resa till i morgon bitti, så jag behöver lägga mig i rimlig tid ikväll.
Min förminskade tutte läker sakta, sakta men säkert och blir lite bättre varje dag. Det rinner fortfarande och jag spolar fortfarande de 3 hålrummen varje dag med koksalt. Men det ser lovande ut.
Förra vecka (tisdag)  tappades min BC-sida på blod ca. 70 ml., det kändes bättre efteråt och det röd/blåa området försvann. YES!!!!    Skulle jag äntligen börja se slutet på strulet?? Allt såg lovande ut tills i söndags och nu är jag lika röd/blå som i julas. Helt uppenbart har jag inte så bra läkekött.
Trots det känner jag att jag orkar mer nu, men fortfarande inga lyft och är stram i BC-sidan och ont i armen.
Lilla Kajsa blåste nästan bort när hon skulle ut och kissa för en stund sen, en sån här kväll är hon ursäktad om det blir en fläck på golvet.

Inga kommentarer: