onsdag 18 januari 2012

Nu blir det tryckförband!!!

Började min Kristianstads tripp idag med att hitta en söt smaragdgrön klänning på Indiska - på rea, gick vidare till Lindex för att kolla om de rutiga klänningarna fanns kvar. Hittade dem inte först men där hängde de på en ställning köp 2 betala 1. Hallå, kan det bli bättre??
Träffade Ing-Marie som avtalat, vi gick till Duvanders och fikade.
 Efter några timmars prat styrde jag kosan mot CSK och mitt läkarbesök.
Den envisa blödningen ger inte med sig, idag var det 50 ml - igen troligen är det en ven som läcker i sårhålan. Nu ska vi prova med "tryckförband" som jag ska går med några veckor. Fortsätta vara försiktig med lyft och inga sträckningar i ytterläge. Tur jag inte ska vara i Kivik nu.

         

Läkningen av tutten har gått bra fast det är en bit kvar innan jag är i mål, bilden till vänster är från 111207.









Så här ser det ut idag 120117, nu kan jag snart sluta spola. Har inget återbesök inplanerat utan ska höra av mig vid behov.









Maken vann på dagens-Dubbel igår 2600 kr dom investerade han i ett gåband så nu ska det brännas kalorier.

Har skickat ett nytt mail till HsN idag - I am a pain in the ass.

2 kommentarer:

Love sa...

Vilken tur du hade med klänningen på Lindex...här var den slut nu men jag hittade lite annat smått och gott :)

Tutten ser ju jättemycket bättre ut, grattis! Håller tummarna för att du snart kan sluta med spolandet.

Kram, Lotta

Tina sa...

Oh vad skönt att det går framåt...äntligen. 2012 kan ju bara bli ett bättre år <3
kram Tina