lördag 21 januari 2012

Ny rond mot Region Skåne

Var uppe redan kl 5 för att hämta hem Tessi efter skidresan. Somnade sedan i soffan någon timme innan jag tog ut Tessa (hunden) på en lång promenad vi gick ca 7 km i lugn och behaglig takt. det är 1:a långrundan sen jag blev opererad. Utan pulsökning så ska väl min lilla ven hålla tätt, använder tryckförbandet än och faktum är att det hjälper på värken i  BC-sidan.
På måndag ska HsN i Region skåne ta beslut om dom vill ge Lydiagården driftsbidrag så jag har skickat lite nya inlägg till politiker och RCC. Idag ringde Sydnytt för en intervju om min roll i engagemanget för Lydiagården, och jag är bara en vanlig patient som mådde så mycket bättre efter min vistelse där. Nu ikväll har jag knåpat ihop ett pressmeddelande som ska iväg i morgon.
Kajsa är livrädd för Tessa och Tessa vill ju bara leka. Bad kombo, men vi löser det.
Morgondagen kommer nog att tillbringas till en del med huvudet i tvätthögen. Sen blir det en långtur med Tessa.

Inga kommentarer: