torsdag 25 augusti 2011

Nu drar jag SJÄLV i nödbromsen, innan någon gör det till mig.

Ibland är det bra att tänka efter både en och  två gånger, jag vill, vill, vill men måste nog ändå ta det lite lugnt. Så jag har avbokat plockningen i helgen, ska köra dit och "prova" i nån timme på söndag, svullnaden i armen märks ju oftast efter nån timme så på måndag vet om det funkar.
De där 10-15% X:a kraft finns inte där riktigt än.
Dottern har samlat vuxenpoäng idag - inskriven på arbetsförmedlingen, - kört in och tvättat bilen i automattvätt, -skaffat nytt bankkort med VISA.
Om 1vecka åker båda flickorna på charterresa till KOS, de åker med "ungdomsligan" så dom är 5 yrpottor som ska hålla reda på varandra.
Har ett projekt på gång, eller 2 egentligen, båda har en koppling till cancer och samtal. Får se vad det blir av det,  Det är tyvärr flera i min närhet som insjuknat sen jag fick min diagnos - flera av oss har det gemensamt att vi har samma arbetsgivare. Vill att man från arbetsgivarhåll gör något så att vi kan träffas, jag har mina funderingar men vi får se om jag kan sjösätta dem. En del kontakter som ska tas med rätt personer.!!!
Det andra projektet vet jag inte så mycket om än, vi får se om och när det blir nåt. Men det är spännande.

1 kommentar:

Livet går vidare.... sa...

Det gör du rätt i, jag höll på likadant innan min semester, vet inte varför, kanske rädd att inte hinna med innan nästa besked??? Ta det lugnt, bränn inte ut dig, njut av livet!

Kram min vän!