tisdag 2 augusti 2011

Negativa minnen som jagas bort av positiva.

Idag för 1 år sedan fick jag min 1:a FEC-behandling, har haft en känsla av olust hela dagen för minnena pockar på. Jobbiga tankar och minnen.
 Lisa skulle blivit 15 år idag hon var min följeslagare under jobbiga dagar, vi har urnan med hennes aska stående här hemma. Idag är en bra dag att sätta ner  urnan.
.Nu bor Kajsa i familjen, hon har utvecklats från att vara totalt apatisk till att visa känslor och glädje när man kommer hem. det är dock fortfarande massor av jobb med henne för att hon ska känna trygghet.






Det är min namnsdag idag och snälla Viola bjöd på glass till fikat.
Blir så glad när personal och besökare på Kiviks musteri säger att jag gör dem glada när dom ser mig i mina rosa arbetskläder. bild kommer senare.

2 kommentarer:

Mitt 4de liv sa...

Grattis på namnsdagen! Ja, det bra minnena får knuffa bort dom risiga. Halloj till livet :D Det går fort och det går sakta samtidigt? Konstigt. Det är inte ens ett år sen det startade för mig och det är redan över, det är konstigt, samtidigt som det är märkligt att det snart redan gått ett år. Fan va skönt att det är över!

Kram!!

Karin sa...

Grattis på vår namnsdag !

Hurra för alla Carin och Karin idag.