lördag 6 augusti 2011

Fix i min egen "have".

Blev en kort arbetsdag i Kivik i fredags, vi packade om de svenska äpplena som skulle ut till försäljning.
Just nu finns det 3 sorter:: Start Earlyest, Astramel & Transparante Blance.
Köpte lite nya blommor till krukorna och fortsatte med rabatterna här hemma på eftermiddagen, Idag har jag klippt gräset, FY FAN vad jag blev trött. Imorgon ska jag dra ogräs om det inte regnar.
Gjorde turbyte på mitt LSS-jobb, jobbar ett 24-timmars pass istället för 3 nätter.Lördag från kl 15 till söndag kl 15.
har börjat med tabletten som doktorn skrev ut i torsdags, redan nu märker jag att mina skor har blivit för stora så den har nog effekt. Blir väl att jag tar dom de dagar jag inte jobbar, och det är ju inte så ofta.

1 kommentar:

Mella sa...

Dom tabletterna behöver nog jag oxå, för efter graviditeten är alla mina skor för små :-)