måndag 22 augusti 2011

Det går upp, sen så går det ner, så går det upp igen - Livet är en Berg-o-Dalbana

Idag har det varit en SÅN dag när jag inte får någonting gjort....
och så är jag seg och stel i arm & axel.
och så kliar den jävla strumpan,
och myggbetten jag fick igår kliar också.
I natt sov jag knappt alls, slängde jag av täcket så frös jag och hade jag det på så rann svetten av mig.
Hatar sådana dagar!!!!! 
och så väger jag för mycket
och så är det massor av tvätt
och fönsterna behöver putsas
..................men annars är det riktigt bra behöver bara gnälla lite

6 kommentarer:

Tina sa...

Härda ut, och kram på dig. Och du! det är inte gnäll, bara realitet!!!
/tina

Karin sa...

Bättre att gnälla av sig än att gå runt och sura !

Kram !

Lisbet Lindell sa...

Ja man får gnälla ;)

Kram på dig!

Liselott sa...

Usch, sådana dagar är jobbiga.... Men gnäll allt vad du orkar, så känns det bättre sen. :) Kram

Carin sa...

sitter och boostar med Marie fredrikssons "den bästa dagen" , ska snart åka och passa en ljuvlig goldenvalp 9v. tror jag kommer att gosa ihjäl den lille sötnosen. Idag har varit en JÄTTEBRA dag.

Juliana sa...

Carin,du har så härlig humor det gillar jag skarpt!! ;) Och det är klart man måste få gnälla av sig, det brukar hjälpa. Ser du, idag känns det bättre! Kramar, ha en go kväll!!