torsdag 17 mars 2011

Underbara Lydiagården

Här händer det mycket, väldigt mycket inombords, och det är positiva saker. Onsdag var jag på läkarsamtal, vi hade 2 föreläsningar, gruppsamtal, tid i kreativitetsrummet och motion. Jag gick långa rundan runt sjön 6,2 km på 50 min. spontan kommentar från en i personalen -ha ha, jag visste att du skulle ta tiden.
Idag torsdag har vi haft också haft 2 föreläsningar, gruppsamtal, varit på Orup och badat samt haft musikunderhållning av Carolina och Jacob Hellman. Ingen promenad idag eftersom det är underkylt regn och blåst.
Jag kommer att sammanfatta veckan när jag landat lite men den har varit så bra och jag har lärt mig så mycket under denna rehabiliteringsveckan önskar att alla cancersjuka kan få möjlighet att någongång få komma till Lydiagården för att bli hela igen. Ikväll hade jag sällskap ända till 23:00 men nu sitter jag ensam. Har så mycket att bearbeta så det tar tid innan jag blir sömnig.

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Det gläder mig SÅ att läsa, Carin! Jag har unnat dig varje sekund på Lydiagården - den är dig välförtjänt! Stor kram!

Malin sa...

Så härligt att höra att det är en lyckad grej att göra som ett sätt att komma vidare i denna resa! Kram Malin