torsdag 10 mars 2011

Ser fram emot Torekov och Lydiagården.

Nu har jag provat min arm/handske i några dagar, tar på den tidigt på morgonen 07:00 och försöker ha den på till 21:00. Det fungerar ganska bra. kliar när jag böjer armbågen för då blir det väldigt tätt där men annars okej. Jag har mindre ont i armen, det är guld värt, ödemet i underarmen har nog minskat lite också, skönt.
På lördag ska Lisbet och jag köra till Torekov över dagen för en träff med några andra cancerdrabbade kvinnor, en del har kronisk cancer och andra är färdigbehandlade för sin. Ibland är det skönt att vara med dom som till 100% förstår vad man menar med sin oro och sina mörka tankar, och med tankarna om framtiden och tiden efter cancern. Hoppas bara på vackert väder så det kan bli lite strandpromenader.
På söndag åker jag till Lydiagården, jag ser så fram emot vistelsen där och hoppas mina förväntningar blir infriade. Tar med datorn så får vi se om jag hinner att göra några inlägg, mobiltelefonerna fungerar tydligen dåligt där, men så ligger det ju mitt ute i ingenstans.
Nu försöker jag städa och röja lite här hemma innan det bär iväg. Packar gör jag nog på söndag morgon får bara se till att allt är tvättat.

1 kommentar:

Malin sa...

Vad skönt att höra att strumpan hjälper dig! Det tog ett par veckor innan det började kännas helt ok, men oj vilken skillnad det blivit :)
Hoppas du får en härlig vistelse på Lydiagården, som ger dig kraft!
Kram Malin