tisdag 15 mars 2011

späckat schema

Idag har vi haft 4 olika föreläsningar, utrymme för enskilda samtal med präst och med sjukgymnast som jag använt mig av. En del tankar och funderingar som jag hittade svar på . Egentligen skulle jag på läkarbesök också idag men vi har flyttat det till imorgon. Har målat 2 olika motiv i akvarell och påbörjat makrame-armband. Dess emellan petar vi in måltiderna, med andra ord så är det fullt upp. De flesta är trötta när det är kväll, igår gick folk och nattade sig vid 9 och idag halv 10, så det är bara jag uppe nu. Sova kan man göra när man blir gammal. Imorgon är det ytterligare föreläsningar, samtalsgrupper och promenader på schemat, då kommer det också en spa-terapeut och gör behandlingar på dem som vill.

2 kommentarer:

Lisbet Lindell sa...

Myyysigt :)

Men trist att alla är så trötta...
Synd vi inte hade samma vecka för då skulle dom fått se på två livliga kvinnor hihihi...

Kramar /Lisbet

Lisbet Lindell sa...

Antar att du tycker veckan gått snabbt... Hoppas du haft det riktigt underbart, vi hörs! Kramar från Lisbet