tisdag 22 mars 2011

Läkarbesök idag,

Har haft min måttsydda strumpa i 4 dagar nu, den är behagligare än standardstrumpan men hade ju hellre varit utan. men jag märker ju att den hjälper så, Carin Lökken - gilla läget!!
Idag skulle jag träffa min doktor men precis innan jag skulle ge mig iväg ringde dom och sa att hon var sjuk, jag är sjukskriven till 31 mars. Kändes sådär kan jag säga, vi blev överens att den andra onkologen skulle höra av sig till mig.
Eftersom jag hade ärende inplanerade på stan beslöt jag mig för att åka upp till Kristianstad ändå. När jag satt på bussen ringde dom från CSK igen, dom hade petat in en tid hos M. Mogensen. Tidsmässigt efter cellgifter & strålning så skulle jag börjat jobba så smått nu, men...... så är det det här med armen......behöver komma igång med strumpan och känna mig okej mentalt nån vecka. Mina känslor ligger väldigt ytligt just nu.
Summan av kardemumman är att jag är sjukskriven 100%  fram till 26 april. Sen ska jag trappa upp med 25% åt gången under några månader. Deras erfarenhet visar att det ofta blir bakslag om man startar upp för snabbt, har lärt mig att dom som har koll får bestämma. nu är det bara F-kassan som ska godkänna upplägget också, det blir morgondagens projekt.
Mammografi är inplanerat i juni.

Inga kommentarer: