onsdag 30 november 2011

Det fungerar med cyberkramar - Tack alla!!

När vi var på välgörenhetsgalan i Malmö förra veckan, då när sånär Magnus Härenstam hamnade i min bil var Malmö Fria Tidning och gjorde ett reportage som kan läsas i dagens tidning om cancerrehabiliteringen. Tidningen kommer ut 2 dagar i veckan och är en efterföljare till Arbetet. Man kan läsa i dagens Kristianstadsbladet. att Lydiagården stämmer Region Skåne på 11,3 miljoner för fel i upphandlingen. Det finns ett identiskt fall i Sundsvall där det "bortsorterade" företaget fick rätt gentemot beställaren.  Detta mål är för närvarande prejudicerande avseende upphandlingar. 
Efter morgonens dipp har jag märkt alla kramarna på facebook och alla varma tankar här så nu är jag efter bottenkänningen på väg upp igen. Men kramar känns fortfarande bättre än en massa ord. 
Busstur vid 11-tiden idag, odlingen visade inget annat än att jag ska fortsätta med nuvarande penicillin. Kollade på  hur det såg ut idag, det är verkligen inget vackert. Fick med mig en hel del omläggningsgrejer och ev. kör jag till  min vårdcentral imorgon annars kanske jag kan fixa det själv. Ska upp igen fredag middag. för spolning av sårhålan.
Ska kolla upp vad ett månadskort kostar för det blir ju många resor nu.
I morgon ska jag köra ner till Ystads Allehanda, det ska göras en uppföljande artikel om namnlistorna. 
Politikerna har svarat och kommer att ta emot oss på måndag-morgon inne i Malmö.
jag har fått bekräftat att det blir minst 7000 underskrifter - det ger positiv energi.

Inga kommentarer: