onsdag 23 november 2011

Nu är orken tillbaka, men jag tar det jävligt lugnt ändå.

Har tagit det så lugnt idag, bara för jag ville. Orken är tillbaka och min tutte börjar se ut som en tutte. :)
Det ringde en jättetrevlig dam från försäkringskassan, hon är min handläggare under sjukskrivningen, jag flaggade för att det ev. blir längre än till sista november pga. lymfbehandlingen. Men bara att skicka in intyget så skulle det lösa sig. Hon skulle sätta in sjukpeng till mig idag. Det är "bara" 13 dagar sedan papperna skickades in så det är snabbt . Förra året väntade jag i 43 dagar innan jag fick sjukpeng.
Ringde en kille från Ysta´n och undrade om namnlistorna - han skrev om ett gäng damer som hade återträff - Skickade honom vidare till Maud när jag var klar.
Ska sätta mig en stund i morgon och skanna in de nya listorna.

1 kommentar:

Karin sa...

Åh vad skönt att det börjar bli bättre !

Kram !