torsdag 3 november 2011

Vad gör vi med alla namnen?? och när gör vi det??

Fortsatte med värktabletterna igår, men idag har jag minskat i styrka med tror jag får öka på igen. Såren ser fortfarande bra ut, visst är det svullet och i all världens färger men inga tecken på infektion.
Blev intervjuad av SydSvenskan igår, det ska komma ett större reportage i helgen om Lydiagården och vad som görs för att skåningarna även i fortsättningen ska kunna få sin cancerrehabilitering på Lydiagården via vårdavtal.
Nu är ju frågan: Vad gör vi med de över 4000 namn underskrifter jag fått i posten?? Vi är några stycken som ska träffas i nästa vecka och brainstorma - det är ju vi med cytohjärnor bra på. Men vi ska försöka hitta något bra tillfälle att lämna över listorna till de som sitter med makten. I vilket fall har vi VÄCKT Skåningarna.
Har betalt alla räkningar idag, det bara SÅ trist att göra det så jag brukar dra ut på det i det längsta men nu så.
Ikväll ska jag åka på föreläsning i Kristianstad Bröstcancerföreningen och Provite har ett gemensamt evenemang, - "likheter och olikheter vid bröstcancer och prostatacancer" vi blir full bil här nere från Österlen. Då får vi förhoppningsvis reda på hur mycket vi hade i Rosa Bandet-bössorna också.
Tor Erik är i Norge några dagar på en minisemester, han kommer hem igen på lördag.

Inga kommentarer: