torsdag 1 december 2011

Fina blommor vid dörren

Skippade vårdcentralen idag, tvättade själv och bandagerade. Det är verkligen inget vackert och varet rinner ut från 4 eller 5 hål, urgh!!! Seg och stel i armarna när immunförsvaret jobbar övertid.
Var inne på "Ystan" och intervjuades om listorna och syftet med dem, artikeln kommer fredag eller lördag.
Körde till Ystad och köpte månadskort på skånetrafiken, Tomelilla - Kristianstad 6 zoner, 690 kr. Det lär ju bli ett antal resor fram och tillbaka i december.
Intog soffan och ryggläge i någon timme innan jag satte igång och skannade in resterande listor och samlade dem på USB-minnet. Under tiden jag sov hade det kommit ett blomsterbud, Tack Eva för dom fina blommorna. Precis vad jag behövde. :)
Det  blir busstur i morgon igen , ska vara uppe vid 11-tiden så jag åker nog vid 9:30. har tuggat i mig 120 penicillinpiller sen 2011-11-11, fortsätter med 200 till.
har börjat få ont nu ikväll så det blir nog lite värkpiller och god natt!!















.

Inga kommentarer: