måndag 14 november 2011

livet går upp & ner & upp igen. Det är bara att följa med.

Ringde CSK  8:30 i morse för att få en tid på bröstmottagningen. Doktorn jag träffade i fredagsnatt hade varit inom och förvarnat att jag skulle ringa. Fick tid 9:30, med 1 timmes bilresa till Kristianstad blev det tajt om tiden men vi hann någorlunda i tid. Doktorn som opererade mig var upptagen med en låååång operation men hade blivit informerad, nu var det samma läkare som gav mig cancerbeskedet för 1½ år sen som undersökte mig. Tror att han är chef på bröstmottagningen så jag var i goda händer.
Tömning av sårvätska på båda sidorna som skickas för odling. Tvätt och omläggning av bröstvårtan. - Det ser inte helt kört ut, förhoppningsvis hjälper penicillinet. Har fått tid för återbesök på fredag kl 10.
På fredag  har de anställda i odling/trädgård inplanerat att delta i ett seminarium på  KIVIKS MUSTERI som vänder sig till "Nya äppelodlare"  , men nu kommer läkarbesöket mellan så jag får tyvärr tacka nej.  :((((
 Hälsan går före.  Planen var också att jag idag skulle påbörja lymfdränage-behandlingen, men eftersom jag har en infektion så är det inte heller så bra, - så nu är alla mina behandlingar denna och nästa vecka avbokade.  :(((
Men solen skiner och det är riktigt behaglig temperatur ute, hoppas verkligen på en GRÖN JUL i år. :)))

Inga kommentarer: