onsdag 30 november 2011

just nu behöver jag inga ord, bara en kram.

Jag har inte fått något återfall i cancer, men livet är inte så kul just nu. När folk frågar hur jag mår och jag svarar: -sådär, så ser jag skräcken i deras ögon och hur deras tankar går igång. Jag är fortfarande cancerfri vad jag vet men infektionen i bröstet är omfattande och den gör mig trött, när jag blir trött har jag lätt för att gråta. Därför svarar jag "sådär" på frågan hur jag mår.
Jo - jag vet att jag är stark.
Jo - jag vet att det kommer att bli bra.
Jo - jag vet att jag måste ta det lugnt.
Jo - jag vet att jag ska be andra om hjälp.
MEN.........................................................just nu behövs inga ord, ge mig en kram istället.

4 kommentarer:

Juliana sa...

Här kommer en STOR STYRKEKRAM från mig! !

lena nilsson sa...

Bamsekram <3<3<3

Anonym sa...

Hejjar på

Karin sa...

Kram !