måndag 10 oktober 2011

Surt att jobba ute när det regnar.

Var lite mer effektiv igår än i lördags. Fixade och bytte de skåp som skulle bytas, skiftade bänkskivan och piffade till lite. Blev ganska nöjd, nu är det bara resten kvar.
Från att ha varit en ganska behaglig morgon och hyfsat varmt så blev vädret sämre och sämre ju mer dagen gick. Eftermiddagen bjöd på ihållande regn, då är det lagom kul att jobba ute. Men "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Redan imorgon ska det bli bättre igen.
Nu är det 3 v. kvar till operationen.....undrar om jag reagerar som när jag var hos tandläkaren??. Det lär ju visa sig. Men dom har säkert nåt bra att stoppa i mig så jag blir lugn. Nu är det full jobbe-vecka i Kivik, sen nattjobb i helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man brukar erbjuda lugnande innan man går in i operationsrummet.
Jag är jättefeg inför operationer. Har gjort flera st och trots rädslan har det gått jättebra. Kram