onsdag 5 oktober 2011

jag har stannat upp, och tar fajten.

Blev halvdag i Kivik idag också. Men ska jobba hela dagen imorgon och är ledig på fredag. Då vill Tessi att vi åker till Ikea och köper säng, nåja jag behöver en bänkskiva också så det går väl bra.
När jag var på undersökning innan cellgifterna förra året fanns det en misstanke om metastaser på livmderhalsen, men som tur var hittades inget konstigt. Undersökningen på CSK idag gick bra och allt såg normalt ut, så nu dröjer det nog 1 år innan det är dags igen. Det är ju inte det roligaste här i världen att gå till gynekologen. Men det var en trevlig kvinnlig läkare samt en  dito läkarstuderande.
Nu känner jag mig lugnare igen.
Tor Erik har hämtat hem våra auktionsfynd, ska provköra grästrimmern i helgen.

1 kommentar:

Karin sa...

Vad skönt att allt såg bra ut !!!

Kram