måndag 3 oktober 2011

Rosa Bandet 2011

Jag kommer att vara med i Cancerfondens Rosa Bandet kampanj 2011.
Mitt deltagande består av att jag kort berättar min historia, om att göra resan etappvis, ha målbilder, hur jag slåss med mina rädslor och hur jag gör för att känna hopp om ett långt liv efter cancern.

Min historia skickas tillsammans med ett brev och en vädjan om en slant från cancerfonden till tidigare givare. Vi är en handfull kvinnor som berättar vår historia. Min historia kommer att skickas ut till 100 000 hushåll i Sverige naturligtvis hoppas jag på mycket pengar till forskningen.

4 kommentarer:

Karin sa...

Vad bra att du delar med dig och vilken fin bild !

Kram

Tina sa...

Hur gör man för att dela med sig av detta, sitt liv/brevet. Och hur skickas det ut? Och....vad fräsig du är på kortet, jätte vacker. kram Tina

Carin sa...

det var cancerfonden som tog kontakt efter tips, Det skickas till personer som tidigare skänkt pengar till cancerfonden. alltså tidigare givare.
Tack, den bilden gillar jag också. :)

sa...

Vad bra!!!

Kram !