torsdag 13 oktober 2011

Min arbetsmiljö är Magiskt!!

Jag tror jag jobbar på en av de vackraste platserna på jorden, i morse när vi precis börjat plocka äpplen  gick solen upp ute över Östersjön i kanten av Stenshuvud.  MAGISKT!!!
Flyttfåglarna passerar oss i långa strök i sin resa mot varmare breddgrader.
Även om arbetet många gånger är både tungt och smutsigt så får jag ett inre lugn i denna miljön, den läker mig.
" Min äng" som jag ska plocka fram och visuallisera i tunga stunder finns också här nånstans.


Då är det dags för en ny mätning av min högerarm, ska köra ner på rehabhuset i morgon till lyftterapeuten. Ska bli spännande att se om den blivit större efter 3 månader med full belastning. Ska få behandlingar för mitt ödem nu i november när jag ändå är sjukskriven.
Tiden går snabbt och snart är det bara 2 v. till operation, jag längtar tills det är klart.
Idag fixade jag en plats på höstmarknaden i Tomelilla den 27:e oktober, då ska vi sälja ROSA BANDET produkter och samla namn till Lydiagården. Har fått plats mitt i smeten, vid Handelsbanken.

Inga kommentarer: